Followers

Wednesday 23 May 2012

New Look Bebeh :)

Heyyooo. Cuba try tengok blog aku nie. Lain kann? Hahaha. Thanks untuk semua yang terlibat secara langsung dan tidak secara langsung dalam proses untuk meng-edit blog aku nie. Seriously aku tak reti edit blog. Sumpah weh. Aku reti tulis tulis jea. Hahaha. Aku mula terfikir nak edit blog bila Shena kata blog aku berat. Time tu aku mula cemas. Aku tidak mampu berfikir apa apa lagi selain dari untuk meringankan kembali blog aku *BM tak ayat aku* Pastu aku pun try lah buang semua benda. Aku nak try buat macam blog Shena. Simple ! (Y) Lepas aku buang semua aku ada masalah dengan template. Then Izzaty tweet kata kenapa blog aku macam -____-. Aku pun gelabah lah. Sebab peminat mula nak baca blog aku. Hahaha. Pastu bila aku tengok semua template tak jadi aku suruh Izzaty betulkan template. Then tu jea yang anak Sahury nie mampu. Then aku mintak tolong dengan anak Rofizal. Hahaha. Shena dengan baik hatinya dan ikhlas seikhlas ikhlas nya tolong lah editkan. Sampai lah jadi macam nie. Chantik takk? Hahaha. Benda yang aku tak bole lupa Shena tanya ' bole tak aku delete lagu cina mati kau nie '. Hahahaha. Part tu kelakar. And lagi kelakar sekarang aku tak tau kenapa blog aku tade lagu. Hahaha. Its okayy. Janji Shena dah tolong. Thanks gila babi weh. Kalau sape sape nak kenal dia jap aku post gamba. :D  And jangan lupa click link bawah tu. Follow blog dia sekali. Byeee. :D

That's her. :D

No comments: