Followers

Wednesday 14 March 2012

Ini Makan Dia !

Semalam ada hal sikit kat tempat kerja. Gansta lah katakan. Hahaha. Actually dah lama pendam then sampai semalam rasa macam dah tak bole bersabar dengan diorang yang bersifat perkauman tu. Tinggal kat Malaysia so kena sama sama lah kan. Kalau sume benda aku kena buat mmg tak laa crt dea. Nak kemaskan benda2 yang kau guna ingat aku orang gaji kau? Bukan kau yang bayar gaji aku weh. Bos aku yang bayar. Kau tu senior kat tempat kerja jea. Luar tempat kerja aku senior kau. If aku bole respect kau, why not kau respect aku jugak.Dulu mybe aku bole diam and biar jea korang pijak pijak aku. But sabar ade had nya kann. Aku mmg manusia yang tahap kesabaran rendah sangat. If aku cakap aku taknak buat means aku taknak. Ingat kau call boss aku goy? Aku bole crt kat bos semua pasal kau. and mybe smlm kau fikir bila kau call boss dea akan marah aku kan. Last last kau yang kena. Hahaha itu makan dea. Nasib baiklah aku kerja untuk bulan nie jea. Kalau lama lama aku kerja situ dah ada kes bunuh aku rasa. Seriously mood semalam tak baik gile. But bila bos balik kedai balik, terus ade mood. :)

No comments: