Followers

Wednesday 28 March 2012

Minggu terakhir. :)

Esok cuti. So, bole laa online sampai lebam. Hahaha but tak bole jugak. Sbb esok mau pergi ke Carefour walaupun cuti. Saya mahu membantu Siraj. Dea nak pinjam lappy. Tape tapee. Saya tolong dea. Sebab hari tu dea dah tolong saya. Dea teman saya jalan kaki pergi kerja. Sayang dea sangat sangat. Izzaty ajak pg mines tp saya tade duit. :( sedihnyaaa. Kalau tak dah bole melepak dah. Tapi lagipun saya esok ada class bawak kereta. Nanti kalau dah dapat lesen saya bawak kawan kawan saya pegi jalan jalan. Tapi kena bagi pinjam kereta lah. Hahahaha. Hafiz dah tido. Penat sangat kann. -_- Syafiqa jea yang tak reti reti nak tido. Ohh btw title blog kat atas tuu tulis 'minggu terakhir' kann? Tu sbb minggu nie minggu terakhir saya di kedai haiwan tuu. Sedih sangat nak tinggalkan rabbit and hamster kat kedai tuu. :( Baiklah. Sampai sini jea saya nak update. Nani bila bila saya update lagi keyh. :)

No comments: