Followers

Thursday 18 October 2012

Everything Will Change.


Assalamualaikum.
Sabtu ni habislah first sem aku. Tengahari tu aku dah balik KL. Siapa yang tak suka balik jumpa family balik kan. Memang tu pun yang aku nak. Aku rindukan mak, abah, along, kaiyisah, nenek. Semua orang lah. Tapi bila aku balik, aku akan tinggalkan best moments aku dekat Dungun ni. Memang lah sebulan lebih je cuti sem. But entahlah. Orang takkan faham kot. Senang ceritalah susah nak tinggalkan Zaidi. Bila dah balik KL nanti semua benda berubah.  Aku dah tak jumpa dia macam selalu. Macam mana aku dengan dia dekat sini. 5 bulan dekat sini macam macam benda yang jadi. Setiap masa dengan dia. Tapi bila start cuti sem then masuk sem dua semua benda tu akan berubah. Kalau dulu selalu bersama, bila aku dah duduk luar nanti aku tak dapat dinner dengan dia, pegi ATM sama sama dengan dia, lunch sama sama, semua benda yang buat bersamalah. Dulu masa cuti raya jea dah macam macam masalah yang datang. Ni cuti sebulan entah macam mana pulak. Hope kitorang boleh face apa jea dugaan yang datang dalam relationship ni. And harap juga dia kuat. For sure balik jea KL aku akan rindu dia. :’)
Image
Take Care Bie. :')

2 comments:

ezyra taharin said...

so sweet..
insyaallah,tak kan de pape k..juz doa slalu^^
hope hbgn korg mkin erat n bkekalan..n slmat bcuti

Syafiqa Jaafar's :) said...

Thanks :)