Followers

Friday, 12 April 2013

Sayonara Part 2. :)

Assalamualaikum...

Hari rabu malam hari tu sampai KL dahh. Heee. Heaven sangat bila dah sampai rumah ni. Lepas rindu dekat mak, abah, adikk. Kaiyisah dengan Kaisarah tak jumpa lagi. InsyaAllah nanti mak bawak lah pergi rumah along. Diri ni kata jea ada lesen tapi mak susah sangat nak bagi kereta. Tak tau Kenapa. Sabar yea Syafiqa.

Ikutkan final habis 3 April hari tu. Then 5 April pergi melaka untuk competiton PKM. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Sangat best okayy. Kenangan yang susah dilupakan selama 5 hari dekat sana bersam lecturer lecturer yang masuk air. Hahaha. PKM ni buat aku rasa berat sangat nak tinggalkan Dungun bila habis diploma nanti. About PKM, aku tak letak harapan yang tinggi untuk pergi final. Aku rasa Wani lagi layak pergi final. Dia hebat. :) Okay lah. Kalau nak tengok betapa heaven nya saya di Melaka, gambar menceritakan segalanya. Ececehh. Hahaha. Jumpa di lain hari. Byeee. :))

Wiping the cutleries.

Boxing table.

Mocktail.

Flambe

Napkin folding

With the awesome lecturer

Study-ing the menu given

Sir Hafiz and Sir Hazrin :)

Sir Is, Me, Sir Hazrin, Sir Didi, Sir Hafiz, And Wani.

My mocktail's name. :)


That all. Bye everyone. :')



3 comments:

cik wani said...

hey..awk pun layak pergi final lahh..awk hebat jugakkk..

Syafiqa Jaafar's :) said...

Eh ada orang baca lah. *lap air mata*

Berita Kaki said...

ooo..awak uitm dungun jugak eh ..tu sir fazli sir hafiz..awww.... salam kenal2 .. :)