Followers

Tuesday 24 January 2012

Edit Edit.

Hari nie edit blog. Blog kat link dulu tu macam buruk jea. Then try nak buat blog macam Izzaty Sahury. Pastu tekan tekan tak bole. Banyak pulak instruction dea. -.- Then  bila nak mintak tolong zaty dea dah buat status 'offline. nak makan'. Pffftttt sakit pulak hati. Pastu text dea suruh dea on lepas makan. Nak edit blog. Then dea kata okayy. Lama jugak laa nak tunggu dea habis makan. Pastu dea pun on. Bila dea on then dea post kat wall 'ayuh mulakan'. Cehh macam ape jea. Then dea ajar ajar jadi lah macam mana yang anda tengok sekarang. Comel tak ? Waya kata header saya comel. Hahaha. Tengok laa pic sape kann. Rindu diorang. Thanks to IZZATY SAHURY cus tolong saya edit blog. Kalau tade dea mungkin blog saya tak sechantik nie. Hahahah. Propa lebih. Tade lah. Betullah. Thanks sebab sudi ajar dea. Ada certain certain orang yang taknak ajar bila kita mintak tolong. Dea lah sahabat saya dunia akhirat. :') Ada dengan saya dikala saya memerlukan pertolongan. Hahahaha. Okay lah. Sampaidisini sahaja. Comment lah kat sini tentang blog baru saya. Bubyee. :)

p/s : Izzaty yang suruh buat blog pasal dea tolong ajar edit blog. Hahahaha

No comments: