Followers

Thursday 19 January 2012

TWITTER. :D

Hari nie rasanya nak post banyak entry. Hahaha gedik en. Ingatkan nak tunggu lappy bole pakai tapi macam lama jea. Tak bole tunggu dah nie. Nafsu dah membuak buak. Hahaha ayat nak lucah jea. Dah lama tak tulis pape dow. -.- First entry nak tulis pasal twitter. Padahal kat title dah tulis. Saje jea nak mentioned banyak kali. -.- Sekarang nie saya dah tak on fb lagi dah. Always on twitter. Artis laa katakann. Hahaha jkjkjk. Idk why but i think twitter lagi better dari fb. Bak kata Siraj, twitter takde orang nak like, or comment macam fb. Betul jugak laa. And actually twitter laa yang buat saya dengan Siraj and Shena rapat balik. Bukan kitorang gado tapi keadaan tak mengizinkan untuk kami rapat. Hahaha ayat propa jea. Kitorang kenal + kawan since form 1. Masa tu class 1 Proaktif. Pandai jugak laa. :P Shena masuk lambat. But kitorang ala ala friendly gitu kann. :P Pastu bila masuk jea form 2 dah tak rapat. Masing masing dah tak sama class. Tapi rasanya Shena dengan Siraj sama class. Rasanya laa. Pastu kalau jumpa pun biasa biasa jea. Padahal masa form 1 rapat nauzubillah. :P Pastu masa kawad last year kitorang rapat SIKIT. :D Selalu jumpa. Tu pun sebab latihan kann. Kalau tak memang tak jumpalah ceritanya. But sekarang bila dah habis sekolah, terus rapat BANYAK. Haaa nampak? Tadi SIKT. Sekarang dah BANYAK. :P Kitorang selalu tweet jea. Kat fb jarang. Tapi sekarang lagi lah jarang kat fb. Sebab masing masing dah deactivated fb masing masing. Tapi saya belum deactivated lagi. Tamau lah. Mungkin diorang ada sebab tersendiri kenapa diorang deactivated fb diorang. Sukahati diorang lah. Orang nak sibuk sibuk buat ape. -.- So saya harap relationship nie akan berkekalann. Masing masing dah buat entry pasal KAMI. So sekarang turn saya pulak lah. Now dah buat. Yayyy ! Happy Happy. :P Btw, tadi Siraj puji gamba saya. Hahaha heboh. :D Sape yang nak follow saya on twitter nie acc saya. @syafiqajaafar. :) 

 Ini Shena.
Nie jea gamba yang dapat amek.
Tu pun sebab ada kat twitter. -.-


 Here's my Siraj. 
Nie pun gamba yang ada kat twitter.
Ape pun tetap comel. :*

No comments: