Followers

Saturday 28 January 2012

Happy Birthday To Me :)


Hye everyone. Hari nie nak update pasal ape eh? Haaa nak bagitau lah yang hari nie birthday saya. So secra officialnya saya dah berumur 18 tahun. Still muda lagi. Cuba tengok about me punya gamba tu. Chantik kan? Hahahha okayy suka puji diri sendiri. Orang pertama yang wish birthday saya is my bff, Nurul Izzaty Binti Sahury. Dea wish awal sangat. Belum pukul 12 lagi. Dea kata sebab dea nak off. Haih sakai. Btw Izzaty ada blog. Click jea nama dea tu. Then follow dea keyh. Heee. Kalau birthday mesti dapat call free kann? So ape lagi. saya gunakanlah hadiah tu sebaik mungkin. Sampai semua oarang saya call semalam. Tapi semua tido mati. Sakit jea hati. Ingatkan nak kacau lah diorang tido kann. Buat prank call ke tapi sorang pun tak angkat. Hampeh. Tapi yang penting actually nak call Ashton saya <33 Heee. Semalam borak borak dengan dea sampai pukul 2 lebih. Nasib baik dea kerja petang hari nie. So dapat laa borak lama lama. Nasib baik jugak masa birthday saya dea tak kerja pagi. Macam selalu tu. Bila borak dengan dea, kitroang pun flashback laa macam mane dea ngorat saya duluu. Oppsss salah. Masing masing nak ngorat diri masing masing. Hahahha. Bila dah penat so decide nak letak then pukul 5 call balik. Lepas tu saya pun kuncilah jam. Bila bangun pukul 5 macam tak sampai hati pulak nak kacau dea tido. Sebab dea penat kerja. So tade lah call. 


Pagi nie pukul 9 mak dah kejut bangun. Katanya kejap lagi ada orang datang nak repair aircond bilik. Terpaksalah bangun. Takkan lah nak suruh orang tu masuk bilik dengan baju tido nye kann. Pastu mandi sume last last orang tu datang pukul 12. Pffftttttt -____________- Sakit nye hati. Grrrr. Seperti biasa, Hafiz bangun lambat. Tape lah. Memang taknak dea bangun awal pun. Penat pulak dea nanti. Lepas tu my bff Amira Ali wish birthday. Dea kata dea tak sngka kitorang akan jadi bff sebab dulu dea taknak kawan dengan saya sebab dea banyak dengar cerita buruk pasal saya. :) tapee saya tauu. Dulu kawan saya izzaty tu pun penah dengar macam macam pasal saya. Tapi bila dah kenal saya baru lah diorang tau cerita tu betul ke tak. 

Thuraya Nur pun ada wish jugakk. Dea kata dea nak lukis gamba saya. Hahahaa kalau betul lah kan seriously tak sabar. Heee. Thanks to sape sape yang dah wish birthday sayaa. Maybe awal lagi untuk say thanks kan but tapee. Nanti Next entry cakap thanks lagi. Hahahaha kbyee !

1 comment:

V said...

KAT MANA NAK MENONTON TV1 ,TV2,TVi,TV3,NTV7,8TV,TV9 alhijrahtv,Astro Ria ,Astro Warna ,Astro Arena ,Astro Ceria ,Astro Prima ,Astro Oasis ,Astro Box Office Movie YA OK KINI ANDA TAK PERLU RISAU ANDA BOLEH MENONTON SEMUA CHANNEL TERSEBUT FREE DI http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html
TERDAPAT JUGA LEBIH 207 BUAH SIARAN RADIO ONLINE BOLEH DI DENGARI SECARA LIVE DI SINI jom terjahhhhhhhhhhhhh ,maklumat penting,ada ketikanya sesetengah saluran tidak beroperasi kerana masaalah server down atau pun offline, TERDAPAT JUGA 215 BUAH STESEN RADIO ONLINE MALAYSIA BOLEH DI DENGARI DI SINI DAN PELBAGAI SIARAN RADIO TV LUAR NEGARA