Followers

Wednesday 25 January 2012

Kfine !

Hafiz bangun lambat. Huh. bengang jea. Dah lah hari nie dea masuk kerja lambat. Tapi bangun lambat pulak. Tape lah kann. Then text dea. Tade lah marah marah. Pastu dea merajuk. Sebab semalam saya tido dulu. Hehe nak buat macam mane. Balik lambat sangat. :P Pastu pujuklah dea kan. Buat ayat sedap hati sikit. Suruh dea pegi tido puas puas. Then dea tido kejap. Pastu petang tadi dea pulak buat orang merajuk. Huh entah macam mane tiba tiba bukak twitter dea tak bole. Dea kata dea tak buat pape pun. Then dea follow balik. Suka suka jea dea nak unfollow kan. Unfollow betul betul kang tau aa. Sape tak marah. then diam jea. Tanak text dea. Pastu tengok hp pun tak bunyi bunyi. Aish tanak pujuk ke kan. Then biar jelah. Bila nak pegi makan tengok hp jap. Eh ada mssge lah. Hahaha excited. Tapi buat buat merajuk lagi. Buat macam malas nak reply. Then dea buat lah manja manja dea. Actually dah melting tapi buat buat marah lagi. Pastu ugut ugut taknak pegi kerja. Memang tak aa bagi dea tak pegi kerja. Pastu dea tanya suka ayam or daging. Soalan dea pelik. Pastu jawab lah suka daging. Hahahaha nak pujuk lah tu. Saya girlfriend yang bersederhana jea. Kalau merajuk tak suruh pun boyfriend beli benda yang mahal mahal. Cincin ke bunga ke. Burger pun dah cukup. Hahaha. Cakap macam nie sebab memang tengah mengidam nak makan burger. Ngek gile. Hahaha sayang HAFIZ saya ketatketat. Hahahaha dea tau macam mane nak pujuk saya. Sebab tu lah saya sayang dea ! (Y) Tapi saya bukan reti merajuk lama lama punn. :P Hahaha Kbye !

No comments: