Followers

Tuesday 13 December 2011

Exhausted.

Hmm, perasan tak semalam saya tak post pape kat blog? Hahaha perasan tak? Kalau tak perasan aku tampar kau. Hahaha. Semalam penat laa weyh. Asik main game jea. Sampai habis jugak laa coins. Hahaha. Lagi pun saya nak beat Hafiz kat Diamond Dash tu. Tp tak tau asal tak gerakgerak point tu. Haih. Actually ikutkan semalam nak cerita pasal satu tweeter nie. Dia mcm hina agama aku jea. Tp takut laa ouh nak postpost pasal agama nie. Benda tu kan sensitif. Japgi salah statement mampos aku kena pape karang. Nak marah pun marah dalam hati jelah kan. Cuti sekolah nie bangunbangun jea terus online. Nampak tak betapa bosannya hidup. Kalau baca buku karang macam pelik pulak kan. Hmm, tunggu jelah sapesape yang ajak saya keluar. Okay lah. nak breakfast dulu. Have a nice day korang. Iloveyouu. :)

No comments: