Followers

Tuesday 13 December 2011

Thanks Allah. :)

12December2011

Hmm, Thanks Allah. Semalam relationship kitorang dah masuk 2tahun6bulan. Hee. Ofcourse suka ngek ! Tipu lah kalau saya cakap selama nie kitorang bahagia jea kan. Mesti lah ada gaduhgaduh sikit but nampaknya kitorg bole face lah. Kalau tak, tak mungkin lah koet sampai sekarang. Masingmasing kena always giveandtake lah kann. Tak bole laa 'jualikan' bak kata Izzaty Sahury. Hahaha. Masingmasing kena sabar. Macam dia. Sabar tahan kerenah saya. Sebab selama nie dea kuat mengamuk pun sebab saya selalu buat salah. Pastu nak jugak menang kann. Memang kena marah kawkaw punye laa. :D I hope relationship nie bole bertahan sampai bilabila. Sape yang taknak relationship mereka berjaya kan. So, same lah dengan kitorang. tapi kami hanya merancang, Tuhan yang menentukan. Selama nie banyak benda yang kitorang belaja. Belaja dari kesilapan orang lain and diri sendiri. Ape yang saya belaja is saya kena percayakan dia. Saya tak boleh selalu curiga dengan dia. Even saya macam tu dulu tapi dea sabar jea. Tapi sekarang dah tak dah. :) Satu benda yang paling penting kami belaja, PENIPUAN takkan bawak relationship tu kemana mana. Just be proud of our partner and jangan terlalu obses tengok kebahagiaan couple lain sampai relationship korang hancur mcm tu jea. Saya cakap sebab tu lah kesilapan yang saya pernah buat dulu. But saya beruntung sangat sebab dapat partner yang betulbetul penyabar. :) IsayangyouHafiz <33. I promise lepas nie i akan jadi gurl you yang lebih matang. :)

No comments: