Followers

Tuesday 6 December 2011

Our Moments.

Tibatiba terfikir pulak about my school moments. Hmm, rasa nak crying ouh. Tibatiba jugak rindu dekat kawankawan gila saya. Tadi saya dengan waya pegi jumpa Izzaty yang baru habis paper. Celebrate together. Gempak gila. Pegi makan ABC. HAHA paling sakai bila buat kedai tu macam kedai sendiri. Sukasuka mintak susu lebih lah bagai. Rindu sangattt. Rasanya entry kali nie nak cerita pasal mybestbestbestie ever. :)

Saya happy sangat dapat kawan dengan diorang. Diorang ada dengan saya setiap masa. Nangis samasama, gelak samasama, jadi gila pun samasama. Pastu share cerita yang mengarutmengarut. Kadangkadang tak sedar diri cerita sendiri laa yang paling bosan. But sape lagi yang nak dengar kalau bukan diorang kannn. Ceritpa pasal jumpa orang gila bagi kitorang pun gempak. Sebab dah takde benda nak cerita. Hahaha. Kalau time rehat jea, Izzaty dengan Mira setia menunggu kat kirodor. Nak beli cucur udang samasama, Hahaha. The truth is i'm proud to be their friends. Sangatsangat proud. I hope this relationship akan kekal sampai bilabila. :)
Saya sayang IzzatySahury, AiniNurShafiqah, ThurayaNur, AmiraAli and AnnisaAuni <33



 
Nurul Izzati <33

  
Aini Nur Shafiqah <33

     
Thuraya Nur <33

  
Siti Amira <33

  
Annisa Auni <33


Saya sayang mereka sampai mati. :)

No comments: