Followers

Thursday 29 December 2011

Uncle SURFINE. :D

Okayy. Tadi pegi daftar lesen. Finally. Yeahh ! My mom saje buat gempak en. Saje menguji kesabaran hamba. Hahaha. So, pagi tadi dengan rasminya selasa nie saya akan pegi kursus 5 jam. Damn boring. Hahaha. Actually bukan nak cerita pasal benda nie. Just nak share about ape yang jadi time nak register tu. Masuk masuk jea ada orang. Nvm lah. Cakap cina. Satu hapak pun aku tak faham. Then, sampai turn saya. Actually owner tu kawan ayah saya. So, diorang borak borak kejap. Nvm. Saya bersabar lagi. Then uncle tu interview lah saya. Okay after dea explain everything walaupun dah 3 kali saya dengar benda tu, kena isi form.

Uncle: Okayy. Now kita isi form yea.

Me: Okayy.

Uncle: Eh, awak isi sendiri lah. Nanti saya salah isi pulak.

Me: * ==' gedik betul lah pakcik nie

Masa tengah isi form tuu, uncle tu borak borak laa dengan ayah saya. Then saya bagi form tu kat dea. Pastu dea tanye nak amek hari ape nie. Fikirlah. Okay saya pun berfikirlah. At the same time dea borak borak lagi. Okayy, saya pun dah tau laa nak amek hari ape but diorang still borak lagi. Pasal sewa office lah kawan baik lah ape lah. Standard lah kalau orang tua jumpa kann. Then saya pun bersabar punya lah lama. Tak tau how nak stopkan diorang. Then uncle tu pandang, dea cakap *lama kan awak fikir nak amek hari ape. And i was like ppffftttt. Kau yang cakap lama sangat kata aku yang lama fikir. Bengong. After that sume sttle.

Tak lama lepas tu ex-classmate masuk. Izzat Zakuan. Hahaha. Tak berubah. Bila saya dah selesai keluar lah dari bilik tu. But sempat stalk ape motif Izzat datang. Then saya dengar uncle tu tanye nak bayar untuk P ke? And Izzat jawab, tak nak repeat test undang undang. Hahahahaha. Asal gagal dow? Scary jugak laa. Tak tau apa yang buat gagal. Takut that will happen to me. Hee. That all. I know crita like sakai but sukahati aku lah. Kau baca buat apa. H tage Kbyee. Hahaha. Actually #Kbye. Daaa !

No comments: