Followers

Wednesday 28 December 2011

Orang macam kau pun ada lagi dalam dunia nie kan.

Lagu blog saya dengan Mira sama lah. Kenapa ek? Citarasa kami sama mungkin. Hahaha. But that song are very meaningful for someone who really understand it. :') Daaaa ! Hahaha. Okay. Sebenarnya taknak cerita pasal tu pun. Cuba tengok title tu. Hahaha. Nie bukan nak gado gado taw. Saya budak educated. Tak suka dah gado gado nie. :) Hmm, okay. Entry nie actually untuk Si A yang makin lama makin menguji kesabaran saya. Kenapa dea macam nak cari pasal ek? mungkin saya patut pesan dekat dea yang please lah pegi cari keje. Jangan habiskan masa awak dengan jaja fitnah dekat kawan kawan awak tu untuk dapatkan perhatian dari diorang. Dulu awak pernah pesan dekat saya yang jangan rapat dengan kawan saya. Tapi sebenarnya saya yang kena pesan dekat kawan kawan awak tu jangan dekat dengan awak. Cuba laa raih perhatian orang dengan benda benda yang baik sikit. Betul lah kata orang. Kawan baik nie belum tentu sampai mati. Now, awak kenakan kawan baik awak sendiri. Sedangkan kawan baik awak tu lah dah tolong awak macam macam. Tu maknanya tak kenang budi. Kalau saya jadi kawan baik awak tu, saya akan jumpa kawan kawan lain and cerita everything pasal awak dekat mereka. Tapi kawan baik awak tu tak buat macam tu pun. Tu maknanya dea manusia lagi berguna dari awak. Kalaulah saya bole face-to-face dengan awak, kalau dapat ludah muka awak sikit pun jadilah. Tak mintak lebih pun. Tak sangka dalam dunia nie ade lagi manusia yang cari perhatian dengan cara buat fitnah dekat kawan kawan dea. Sume tu untuk mengelakkan pengaruh dea hilang. Babe, sampai bila benda kotor macam tu bole kekalkan pengaruh awak tu? Lambat laun kebenaran akan muncul. Dan orang akan tau siapa awak. Tuhan Maha Adil. What you give, you'll get back. :)

No comments: