Followers

Tuesday 20 December 2011

I Will Eat You Biatch ! :D

Tadi Izzaty call. Then tibatiba tanye kenal tak Farah Syakila. And saya tanya laa kalau tengok muka or fb mybe kenal. Then Izzaty kata dea tak letak pic dekat fb. Okay nvm lah. After that i asked her why then she told me that that gurl post kat wall dea and cakap Bai is her's. And i like WTF. Apahal dengan betina tu. Meroyan ke. Bila tengok banyak jugak laa dea comment. KEPADA SiChantik, kalau awak baca blog nie Alhamdulillah lah. Saya suka sangat. Awak sape lah bodoh nak sundalsundal kan kawan saya? For at least sedundal dea pun takde lah meanjatuhkan maruah dea depan orang ramai. Apetah lagi untuk lelaki. You know what? You dah menampakkan kebodoham you. Hmm, pity u sweetie. I hope u bole lah dapat boy tu ek. I think Izaty's boyfie takde lah bodoh nak terima perempuan mcm u koet. Hmm, kesian tengok u. Kesian sangatsangat. Harap awak bahagia lah keyh. Kepada follower2 yang TAKEN, BEWARE with this Girl (mybe) sbb mybe nanty boyfie korang pulak yang dea sangap. Hahahaha. Byeee. :)

p/s: saya masih bole control marah saya sbb takde point marahkan budak sudal. :)

No comments: